3.15.2013

TAAS PORTUGALIS

Viimasest postitusest on jällegi natuke aega mööda libisenud. Nüüd olen jällegi tagasi Portugalis, Monte Gordos, et teha viimane ettevalmistus enne kevadist maratoni heades tingimustes. Tegelikult jõudsin siia juba eelmisel kolmapäeval ja esimesel nädalal ilmataat eriti sõbralik just ei olnud. Sadas palju vihma ja tuul ka just eriti koostööd teha ei tahtnud. Kuigi kodumaal pidi ju üldse tõsine pakane möllama.


                                          Vahel teen ka lollusi :)

 

 Kahe laagri vahel sain kolm nädalat ka kodumaal olla, kodus olles läheb muidugi aeg eriti kiiresti ja tagasi tulles oli tunne nagu polekski vahepeal siit ära käinud. Sellel ajal jõudsin ka kahel võistlusel kaasa teha. Samal nädalal, kui koju jõudsin toimusid Tallinnas Eesti sisemeistrivõistlused, kus võistlesin 3000 m distantsil. Teadsin, et vorm ei tohiks halb olla, kuid tavaliselt ma kunagi talvel väga hästi võistlustel joosta pole jõudnud. Sellel aastal ma samuti sisehooajaks eraldi ettevalmistust ei teinud ja läksin starti väikeste kahtlustega, kuid teadmisega, et pean kiiresti jooksma ja ees tööd tegema, kui medalit saada tahan. Mina oma aegalsevõitu lihasest midagi väga kiiret lõpus välja võluda ei suuda ja minu ainuke võimalus nii lühikestel distantsidel on kiire tempo. Sain kõigega küllaltki hästi hakkama, kuid medalist jäin lõpus ikkagi ilma. Jooksin uue isikliku rekordi 8.23,28, sellest kiiremini pole ma ka väljas jooksnud. See näitas vähemalt, et uueks hooajaks on ettevalmistus hästi sujunud. Kindlasti kavatsen ka suvel staadionil natuke lühematel distantsidel kaasa teha, see tuleb ainult kasuks.
 
MARATONITIIMI UUDIS!             VIDEO

 

Nädala pärast jooksin Vinni-Rakvere talvejooksul 10 km, et treeningutesse väikest vaheldust tuua. Jooks toimus Eesti Vabariigi aastapäeval, ilm oli mõnusalt päikeseline ja rada oli samuti puhas ja täiesti joostav. Ainult viimased paar kilomeetrit olid linnatänavatel veidi libedavõitu. Ajalisi eesmärke jooksule ei pannud, eesmärk oli teha tugev tempojooks. Lõpetasin jooksu esimesena, aeg 31.36. See oli mõnes mõttes küllaltki eriline jooks, olin esimest korda koos oma treeneriga poodiumil J Tema sai sellel jooksul kolmanda koha.
 

 
Tulen nüüd jutuga uuesti Portugali laagri juurde tagasi. Kui keegi küsiks, et kuidas ma ennast Monte Gordos tunnen, siis vastaksin, et üsna koduselt J. Olen ju sellel talvel enamus ajast siin viibinud. Treenida on siin hea ja sellel nädalal on veel paar rasket treeningut jäänud. Järgmine nädal on treeningute poolest oluliselt kergem, sest järgmisel pühapäeval võistlen Lissaboni poolmaratonil. Järgmisel nädalal saan ka aasta võrra vanemaks J See, et ma oma sünnipäeval laagris olen hakkab juba traditsiooniks saama. Aga ega sellest midagi pole, eks ma kunagi siis pean oma sünnipäeva, kui enam laagrites ei käi. Sellisel juhul enne 40. aastaseks saamist sünnipäevi pidada ei tahakski.


                                        

 Kolm päeva enne laagrisse tulekut jäin natuke tõbiseks, kuid õnneks sain üsna kiiresti terveks. Kodus olles jätsin paaril päeval treeningud ära ja ravisin ennast, et mitte liigselt riskida ja laagrisse ikkagi tervena tulla. Muidu on laagris treeningud küllaltki hästi sujunud. Raskematest treeningutest on sellel nädalal plaanis pikk jooks tõusvas tempos, pikemad lõigud (5X2 km) ja testjooks 10 km. Järgmisel nädalal on poolmaratoni tõttu plaanis ainult üks tõsisem treening (lühikesed lõigud).

 

Kodumaale jõuan tagasi 5. aprill, olen 6 päeva kodus ja siis asun juba kevadise peaeesmärgi poole teele. 14. aprillil jooksen Rotterdamis maratoni.

 

Olge ikka mõnusad ja lahedad, küll varsti hakkab ka Eestis päike soojemalt paistma J

1 comment:

  1. Hoian pöialt ja võtan arvuti ees stopperiga rotterdami ajal aega (2,18,00) nagu me teame ;)
    Ralf

    ReplyDelete