1.27.2013

PORTUGAL – 3. RASKE TSÜKKEL

Nüüd hakkabki juba jaanuar vaikselt läbi saama ja üle nelja nädala on juba laagris ka oldud. Kui ma eelmine kord kirjutasin, et ilmad pole siin Portugali kohta just kõige paremad, siis praeguseks pole nad oluliselt paremaks ka muutunud. Teisipäevasel treeningul tuli vastikut krabilõhnalist vihma nagu survepesurist ja peale treeningut haisesin nagu oleks pikk tööpäev kalalaeval lõppenud. Uuel nädalal pidi muidugi päike ka juba rohkem ennast ilmutama, et eks siis näis. J
 
Ei hakka midagi ilustama, sellised ilmad ongi :)
 
Eelmises hotellis mind sundüürnikuks õnneks ei tehtud, kuid tegelikult oleksin ma seda peaaegu ise teinud. Sel päeval, kui oli vaja hotelli eest tasuda ei tulnud mulle kuidagi pangakaardi pin-kood meelde. Seda on ka varem laagris olles juhtunud, kui pangakaarti ei kasuta. Oleks ma siis vähemalt nii tark olnud, et oleks natuke oodanud ja küll ta siis uuesti meelde oleks tulnud, kuid mul oli vaja ikka pangaautomaadi juurde oma pin-koodi meelde tuletama minna. Tagusin kolm korda oma vale pin-koodi sisse ja olingi kaardist ilma J Õhtul tuli muidugi kood uuesti meelde, kuid siis polnud enam midagi teha. Õnneks sai hotelli eest ka Eestist ülekandega tasuda ja poole suveni ma sinna koristajaks ei pidanud jääma. Õhtul tellisin uue kaardi ja saan selle koju minnes kätte. J
 
Täna lõppes ka laagri kolmas ja viimane raske treeningtsükkel. Nii nagu eelnevad kaks tsüklit oli ka kolmas väga edukas ja sain kõik olulised treeningud ilusti tehtud. Raskematest treeningutest oli plaanis tõusva tempoga tempokross (14 km), mäkkejooksud, pikad lõigud (6km+4km+3km+2km+1km) lõikude vaheline paus oli 500 m rahulik sörk ja viimaseks raskemaks treeninguks olid pikk jooks (32km) tõusvas tempos. Kõik rasked treeningud sain kvaliteetselt tehtud ja raskete treeningute vahelistel päevadel võtsin jälle rahulikult. Nüüd tuleb mul neli kerget päeva järjest ja eks need kuluvad ka igati ära. Reedel teen staadionil lõigutreeningu ja pühapäeval on plaanis pikk jooks, rohkem raskeid treeninguid sellel nädalal plaanis pole. Pühapäeval on ka see päev, kui mu treener Toomas Tarm siia jõuab. Mõned raskemad treeningud tuleb ju ikkagi treeneri silma all ka teha. J
 
                                          Varsti lendan mina ka koju :)
 
Tegelikult enam väga suurt isu laagris olla pole, kuid tuleb ikka vapralt lõpuni vastu pidada.
Muidugi mõjus ka elukoha vahetus hästi. Siin hotellis on väike siseujula, saun, arusaun ja väike jõusaal. Sportlaste jaoks kindlasti väga hea elukoht. Kuid tunnistan täiesti ausalt, et sauna ja ujulasse jõudsin täna alles esimest korda. J Kuna see nädal oli viimane raske treeningtsükkel, siis puhkasin meeleldi peale treeninguid ikkagi toas ja kõik lisasammud tundusid üleliigsetena. Mu toakaaslane Keio Kits on siin laagris minust mõned nädalad kauem olnud ja eks seda on ka mõnes mõttes hästi näha. J Kui inimene vaatab väga keskendunult itaaliakeelset „Väike maja preeriast“, siis rohkem polegi midagi öelda. J Aga muidu on tegu igati toreda toakaaslasega, kelle päevaplaani kuulub ka Käsna Kalle multikas ja õhtuti Reporteri ilmateade.
 
Olge ikka kõik lahedad ja sportlikud ;)

No comments:

Post a Comment