1.07.2013

PORTUGAL – 1. RASKE TSÜKKEL


Nüüdseks olen Portugalis olnud mõned päevad üle nädala. Olen laagrieluga hästi kohanenud ja ilmad on ka treenimiseks väga head, pole palav, aga jooksmiseks meeldivalt soojad. Välja komberdama pole ka eriti veel jõudnud, peale treeningut puhkan toas ja vaatan laagrisoleku lemmik telekanalit – eurosporti.

Kui varasematel aastatel olen Monte Gordos kogu aeg ühes teises hotellis elanud, siis praeguseks on see mingitel põhjustel suletud, kuid olen oma praeguse elukohaga ka väga rahul. Paljud vanaemad ja vanaisad on ka muidugi juba nägupidi tuttavad, nad on igal aastal siin natuke soojemas kliimas talve mööda saatmas.



Nüüdseks on ka esimene raskem treeningtsükkel edukalt selja taha jäetud. Tegelikult pidi see olema 7-päevane, kuid venis päeva võrra pikemaks, sest vahepeal vajasin veel ühte kergemat lisapäeva raskemate treeningute vahele. Raskematest treeningutest oli plaanis pikk arendav jooks, mäkkejooksud, pikemad lõigud 4X4 km, ja pikk jooks tõusvas tempos. Enne mäkkejookse ma seda kergemat lisapäeva vajasingi, muidu oli peale igat rasket treeningut üks kergem päev vahel. Rasked treeningud õnnestusid väga hästi ja esimese tsükli võib lugeda igati õnnestunuks. Kui võrrelda neid treeninguid eelmise aasta Portugali laagriga, siis võib öelda, et väikse sammukese olen edasi astunud. Sellel aastal olen mõne asja kohapealt ka natukene targem, kui eelmisel aastal tegin ka kergematel päevadel küllaltki tempokad jooksud, siis nüüd olen need teinud võimalikult rahulikult, sest nendel treeningutel on taastav eesmärk, et põhitreeninguteks ära taastuks ja need võimalikult värskelt teha suudaksin. Nüüd tuleb kolm kergemat päeva järjest ja reedel hakkab uus raskem treeningtsükkel.

Treeninglaagris on SiS´i tooted minu lahutamatuteks kaaslasteks. Aidates mul edukalt raskeid treeninguid läbi viia ja peale neid järgmisteks edukalt taastuda. Raske ja pika treeningu lõpus pole ilusamat mõtet, kui tead, et sind on külmkapis ootamas SiS´i maasikamaitseline taastusjook. Suured tänud SiS´ile!

Enne treeninglaagrisse tulekut külastasin ka adidast ja tõin sealt laagri jaoks ühed uued treeningjalatsid. Treeningjalatseid on mul siin kaasas kolm paari, ühed on kiireteks treeninguteks, ühed põhitreeninguteks ja ühed taastavateks jooksudeks. Suured tänud ka adidasele varustuse eest!

Olge kõik ikka tublid ja sportlikud J

1 comment:

  1. Tervisi soojale maale.
    Kirjuta aga kirjuta edasi(annab mullegi rohkem motti). Lähen pärast väsitavat päevatööd mõnusalt nüüd kohe ka arendavale krossile, sest hea vaadata, et mul üksi vahel raske ei ole.

    Mõnnat portugali.
    Ralf

    ReplyDelete